Cookies

Deze website gebruikt cookies waarmee wij het gedrag van bezoekers analyseren en onze website verbeteren. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Voor meer informatie zie onze Cookie policy

Wat zegt het klanttevredenheidsonderzoek over Cellnex? | Ons rapportcijfer: 8.0

Toch altijd spannend: de resultaten bekijken van een klanttevredenheidsonderzoek. Maar we kregen een rapport dat we allemaal heel graag op de middelbare school hadden gehad. Cellnex krijgt van de klanten gemiddeld een 8.0 als rapportcijfer. Een prachtig cijfer!

Elk jaar houdt Cellnex een klanttevredenheidsonderzoek. Enerzijds maakt het onderzoek deel uit van de ISO certificering. Anderzijds kan er aan de hand van de resultaten worden gekeken op welke verbeterpunten de focus de komende tijd moet liggen met betrekking tot de dienstverlening van Cellnex. Allebei belangrijk voor ons!

Klantwaardering

De algemene klantwaardering werd beoordeeld met een 8. Daar zijn we vanzelfsprekend best trots op. Klanten zijn op alle punten tevreden over de mediatorens zoals de bereikbaarheid, veiligheid en kwaliteit van de ruimtes. Ook een belangrijk resultaat uit het onderzoek was dat de medewerkers van Cellnex goed worden beoordeeld. Zowel op klantvriendelijkheid, het tijdig nakomen van afspraken als het pro-actief meedenken.

Verbeterpunten

Is er dan niets op aan te merken? Ja hoor, er zijn ook verbeterpunten. Gelukkig maar, want van lui achterover hangen in een stoel worden we niet blij. Een aantal klanten gaf aan dat we onze propositie meer zouden mogen communiceren. Enkele klanten gaven ons tips die onze interne processen ten goede komen. We zijn blij met deze suggesties en gaan ze ook zeker opvolgen.

Een trots team

We zijn als team trots op de resultaten. Extra blij worden we van sommige uitspraken van klanten, zoals ‘Ik heb niets op de dienstverlening aan te merken’, ‘Het feit dat we eigenlijk geen omkijken hebben naar ons datacenter zegt al voldoende’. En: ‘Gewoon zo doorgaan.’ Bedankt allemaal voor het invullen van het klanttevredenheidsonderzoek. Op naar een nóg betere score!