Cookies

Deze website gebruikt cookies waarmee wij het gedrag van bezoekers analyseren en onze website verbeteren. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Voor meer informatie zie onze Cookie policy

Landlords

Cellnex hecht veel waarde aan een lange termijn relatie met haar landlords/grondeigenaren. In de markt staan wij bekend als een solide, financieel gezonde organisatie.

Wij vinden het belangrijk om duidelijke en heldere afspraken te maken. Hierbij staat het belang van de landlord altijd voorop. Ook onze contractsvormen zijn dusdanig flexibel dat wij landlords de meest gunstigste economische voorwaarden kunnen aanbieden.

Heeft u vragen, dan kunt u deze altijd aan ons stellen. Voor het gemak hebben wij hieronder een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen.

Hoe is de toegang tot de antenne opstelpunt(en) geregeld?

De afspraken met betrekking tot de toegang zijn vastgelegd in de overeenkomst die u met Cellnex (Shere of Towerlink) bent aangegaan. Zijn er omstandigheden gewijzigd? Laat het ons weten.

Is Cellnex verantwoordelijk voor het onderhoud van haar antenne opstelpunten?

De antenne opstelpunten van Cellnex worden regelmatig onderhouden en gecontroleerd op slijtage, groenonderhoud, veiligheid, diefstal en vandalisme. Is er een afwijkende of onwenselijke situatie? Meld het ons.

Wat moet ik doen bij diefstal of vandalisme?

De meeste opstelpunten worden omgeven door een hekwerk en zijn afgesloten met een slot. Treft u een open hek om het opstelpunt aan of bent u getuige van verdachte omstandigheden? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door.

Hoe weet Cellnex om welk antenne opstelpunt het gaat?

Cellnex maakt voor haar correspondentie, communicatie en facturatie altijd gebruik van het Shere Masten of Towerlink sitenummer. Door gebruik te maken van dit sitenummer weten wij precies om welk antenne opstelpunt het gaat. Indien u ons sitenummer niet kunt terugvinden , kunt u ook het sitenummer van een operator gebruiken. Het sitenummer van de operator, of van Shere Masten, Towerlink staat meestal bovenaan in de grondovereenkomst. Ook staat het Shere Masten of Towerlink sitenummer altijd vermeld op het bordje dat is bevestigd aan het hek of op de toegangspoort op de locatie zelf.

Hoe kan ik mijn contract wijzigen?

Flexibiliteit en maatwerk zijn de basis voor de langetermijn relatie die wij hebben met onze landlords. Heeft u een bestaand contract maar wilt u weten of dit nog steeds de meest gunstige variant voor u is? Of wilt u de grond verkopen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Onze landlord relatiebeheerder neemt graag alle mogelijkheden opnieuw door, afgestemd op uw specifieke wensen en eisen.

Hoe kan ik mijn factuur sturen?

Om uw factuur in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk uw factuur te voorzien van onderstaande informatie.

Svp op factuur vermelden:

• Huurperiode
• Factuurbedrag indien van toepassing specificeren: de huurvergoeding, retributie en/of medegebruik van de voorgaande huurperiode en de huurverhoging van de huidige huurperiode gelieve seperaat op de factuur vermelden
• Op de juiste wijze geïndexeerd (zie cbs.nl, directe berekening)
• Shere Masten, Towerlink of Cignal Infrastructure Netherlands (voorheen T-Mobile Infra BV) sitenummer of sitenummer overeenkomst
• Adres opstelpunt
• Bankrekeningnummer waar het bedrag op gestort moet worden
• Naam, adresgegevens, telefoonnummer en mailadres van de afzender

Tenaamstelling:
Hier dient u de eigenaar van het opstelpunt te vermelden. Dit kan zijn: Shere Masten B.V. ,  Towerlink Netherlands B.V. of Cignal Infrastructure Netherlands BV (voorheen T-Mobile Infra BV)

Adres:

Shere Masten BV  of  Towerlink Netherlands BV (zie Tenaamstelling)

t.a.v. Afdeling huurfacturen
Papendorpseweg 75-79
3528 BJ Utrecht

Cignal Infrastructure Netherlands BV

t.a.v. Afdeling huurfacturen
Waldorpstraat 80
2521 CD Den Haag

 

Versturen:

Voor een vlotte afhandeling ontvangen wij bij voorkeur uw factuur digitaal. U kunt uw  factuur mailen naar:
Shere Masten BV of Towerlink Netherlands BV:  huurfacturen@cellnextelecom.nl
Cignal Infrastructure Netherlands BV: landlordpayments.cignal@cellnextelecom.nl

Mag ik BTW in rekening brengen?

Verhuur van onroerend goed is bij wet vrijgesteld van BTW. U mag dus geen BTW in rekening brengen. Uitzondering hierop is wanneer er door de contractpartijen geopteerd is voor belaste verhuur van onroerend goed. De huurovereenkomst dient dan te voldoen aan de voorwaarden gesteld door de fiscus.

Hoe vindt indexatie plaats?

Op www.cbs.nl kunt u via de module directe berekening de variabelen invullen ten behoeve van de manier van indexeren. In de grondovereenkomst is terug te vinden welk prijsindexcijfer gehanteerd dient te worden en of een maandcijfer of een jaargemiddelde van toepassing is.

Contact

Voor bovengenoemde onderwerpen of andere vragen kunt u te allen tijde contact opnemen met de afdeling Landlord Management.

Deze is bereikbaar via:
Shere Masten BV of Towerlink Netherlands BV:  088 205 4400 of per e-mail landlords@cellnextelecom.nl
Cignal Infrastructure Netherlands B.V.: 088 088 2895 of 088 088 2896 of per email servicedesk.cignal@cellnextelecom.nl