Cookies

Deze website gebruikt cookies waarmee wij het gedrag van bezoekers analyseren en onze website verbeteren. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Voor meer informatie zie onze Cookie policy

Landlords

Cellnex hecht veel waarde aan een langetermijn relatie met haar landlords/grondeigenaren. In de markt staan wij bekend als een solide, financieel gezonde organisatie.

Wij vinden het belangrijk om duidelijke en heldere afspraken te maken. Hierbij staat het belang van de landlord altijd voorop. Ook onze contractsvormen zijn dusdanig flexibel dat wij landlords altijd de economisch meest gunstige voorwaarden kunnen aanbieden.

Heeft u vragen, dan kunt u deze altijd aan ons stellen. Voor het gemak hebben wij hieronder een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen.

Hoe is de toegang tot de antenne opstelpunt(en) geregeld?

De afspraken met betrekking tot de toegang zijn vastgelegd in de overeenkomst die u met Cellnex (Shere of Towerlink) bent aangegaan. Zijn er omstandigheden gewijzigd? Laat het ons weten.

Is Cellnex verantwoordelijk voor het onderhoud van haar antenne opstelpunten?

De antenne opstelpunten van Cellnex worden regelmatig onderhouden en gecontroleerd op slijtage, groenonderhoud, veiligheid, diefstal en vandalisme. Is er een afwijkende of onwenselijke situatie? Meld het ons.

Wat moet ik doen bij diefstal of vandalisme?

De meeste opstelpunten worden omgeven door een hekwerk en zijn afgesloten met een slot. Treft u een open hek om het opstelpunt aan of bent u getuige van verdachte omstandigheden? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door.

Hoe weet Cellnex om welk antenne opstelpunt het gaat?

Cellnex maakt voor haar correspondentie, communicatie en facturatie altijd gebruik van het Cellnex sitenummer. Door gebruik te maken van dit sitenummer weten wij precies om welk antenne opstelpunt het gaat. Is er geen Cellnex sitenummer bekend? Dan kunt u ook het sitenummer van een operator gebruiken. Het sitenummer van de operator, of van Shere, Towerlink of Cellnex staat meestal bovenaan in de grondovereenkomst. Ook staat het Shere, Towerlink of Cellnex sitenummer altijd vermeld op het bordje dat is bevestigd aan het hek of op de toegangspoort op de locatie zelf.

Hoe kan ik mijn contract wijzigen?

Flexibiliteit en maatwerk zijn de basis voor de langetermijn relatie die wij hebben met onze landlords. Heeft u een bestaand contract maar wilt u weten of dit nog steeds de meest gunstige variant voor u is? Of wilt u de grond verkopen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Onze landlord relatiebeheerder neemt graag alle mogelijkheden opnieuw door, afgestemd op uw specifieke wensen en eisen.

Hoe kan ik mijn factuur sturen?

Om uw factuur in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk uw factuur te voorzien van onderstaande informatie.

Tennaamstelling:
Hier dient u de eigenaar van het opstelpunt te vermelden. Dit kan zijn: Shere Masten B.V., Towerlink Netherlands B.V., of Cellnex Netherlands B.V.

Ter attentie van:
de financiële administratie

Adres:
Cellnex Netherlands
Leeghwaterstraat 21
2811 DT Reeuwijk

Svp op faktuur vermelden:

• Factuurperiode en jaartal
• Factuurbedrag (indien van toepassing gespecificeerd)
• Op de juiste wijze geïndexeerd (zie cbs.nl, directe berekening)
• Cellnex, Shere, Towerlink sitenummer of sitenummer overeenkomst
• Adres opstelpunt
• Bankrekeningnummer waar het bedrag op gestort moet worden
• Naam, adresgegevens en telefoonnummer van de afzender

Versturen:
U kunt de factuur per post naar ons toesturen of per e-mail naar facturen@cellnextelecom.nl. Facturen worden binnen 30 dagen na ontvangst betaald.

Mag ik BTW in rekening brengen?

Verhuur van onroerend goed is bij wet vrijgesteld van BTW. U mag dus geen BTW in rekening brengen. Uitzondering hierop is wanneer er door de contractpartijen geopteerd is voor belaste verhuur van onroerend goed. De huurovereenkomst dient dan te voldoen aan de voorwaarden gesteld door de fiscus.

Hoe vindt indexatie plaats?

Op www.cbs.nl kunt u via de module directe berekening de variabelen invullen ten behoeve van de manier van indexeren. In de grondovereenkomst is terug te vinden welk prijsindexcijfer gehanteerd dient te worden en of een maandcijfer of een jaargemiddelde van toepassing is.

Contact

Voor bovengenoemde onderwerpen of andere vragen kunt u te allen tijde contact opnemen met de afdeling Landlord Management. Deze is bereikbaar via 0182-398116 of per e-mail landlords@cellnextelecom.nl.