Cookies

Deze website gebruikt cookies waarmee wij het gedrag van bezoekers analyseren en onze website verbeteren. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Voor meer informatie zie onze Cookie policy

Geslaagde 10e Amstel Gold Race Alticom

Elk jaar gaan klanten en medewerkers de uitdaging aan. De enige echte wielerklassieker die Nederland rijk is: de Amstel Gold Race. Dit jaar heeft Alticom voor de tiende keer meegedaan.

Afgelopen zaterdag was het zover. Klanten en medewerkers verschenen gezamenlijk aan de start, allen in Alticom tenue. Na de start koos ieder zijn eigen afstand, die varieert van 65 tot 240 km.

Anne Pieter van der Schaaf, Sales Manager bij Alticom, heeft alle tien keren de organisatie met veel plezier op zich genomen. Anne Pieter vertelt: “Het is elk jaar weer ontzettend leuk om te organiseren. Klanten waarderen het enorm. Na afloop hebben we niets anders dan lof ontvangen. Vooral de gemoedelijke sfeer wordt vaak genoemd en dat is ook de opzet. We ontbijten ‘s ochtends samen met elkaar, gewoon een broodje op de vuist. Daarna fietsen we met z’n allen naar de start. En na afloop kan iedereen douchen en drinken we samen wat en vertelt iedereen over zijn belevenis van die dag. Het is elk jaar weer gezellig. Ik wil dan ook tegen alle klanten zeggen: bedankt voor je aanwezigheid en gezelligheid.”

 

Omdat het de tiende keer was, kregen klanten na afloop een goodiebag met daarin onder andere een sleutelhanger als aandenken.