Cookies

Deze website gebruikt cookies waarmee wij het gedrag van bezoekers analyseren en onze website verbeteren. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Voor meer informatie zie onze Cookie policy

Even voorstellen

Recent heeft Cellnex haar team uitgebreid met twee nieuwe Business Development Managers: Matthijs Rietveld en Sebastiaan Walraven.

Matthijs Rietveld is 31 jaar, getrouwd en heeft 2 kinderen (en een hagedis). Na zijn studie aan de Hogeschool Inholland heeft Matthijs ruime ervaring opgedaan met de telecomwereld. In eerste instantie vooral gericht op de consumentenmarkt en in een later stadium op de zakelijke markt. Matthijs Rietveld: ‘Het plezier van Sales zit in mijn DNA. Ik vind het ontzettend leuk om gezamenlijk te komen tot een oplossing waar de klant echt iets aan heeft. Cellnex heeft wat dat betreft een prachtig portfolio. Neem bijvoorbeeld DAS (Distributed Antenna System). Als ik onderweg ben zie ik steeds meer nieuwe kantoren en overheidsgebouwen verrijzen, die door o.a. de vergaande klimaatmaatregelen vrijwel ondoordringbaar worden voor mobiele signalen. De DAS oplossing van Cellnex is een intelligent antennesysteem waardoor de signalen toch kunnen worden opgevangen en gebruikers alsnog overal mobiel bereik hebben. Dit soort oplossingen voorzien in een specifieke behoefte en dat is precies wat ik bedoel met klanten écht verder helpen.’

Sebastiaan Walraven is 39 jaar, woont samen en heeft 4 kinderen. Hij studeerde Informatie Technologie aan de Hanzehogeschool in Groningen. Ook in zijn vrije tijd vindt Sebastiaan het nog steeds leuk om nieuwe IT toepassingen, zoals IoT devices, te onderzoeken en te testen. Daarnaast heeft hij de schoolbanken nog niet helemaal verlaten. Een aantal keren per jaar geeft hij namelijk gastcollege aan de Hogeschool Windesheim over de ins en outs van IT: van het ontstaan van het internet tot en met onderwerpen als Big Data en Security. ‘Ik merk dat IT voor studenten een complexe materie is omdat nieuwe technologieën elkaar steeds sneller opvolgen’, vertelt Sebastiaan. ‘En niet alleen voor studenten, maar ook voor klanten is het lastig om door de bomen het bos te blijven zien. Dat is meteen ook wat mijn functie zo leuk maakt. De datacenters van Cellnex zijn 60 jaar geleden gebouwd om altijd te blijven werken. En dat doen ze ook nog steeds! De toepassingen en mogelijkheden worden echter steeds uitgebreider. Alleen al op het gebied van connectivity bijvoorbeeld, kunnen klanten bij Cellnex niet alleen voor glasvezel, maar ook voor straalverbindingen kiezen. Vanuit mijn kennis en ervaring kan ik klanten op een creatieve manier helpen bij het maken van de juiste keuze voor de beste en tegelijkertijd economisch meest voordelige oplossing.’

Robin Verlangen, Director Sales & Marketing: ‘Nu ons dienstenportfolio zich onder de vlag van Cellnex steeds verder uitbreidt, kunnen wij bedrijven en overheden nog meer unieke oplossingen bieden. En kunnen zij profiteren van onze Europese schaalgrootte en uitgebreide expertise. Een persoonlijke benadering en een maatwerkoplossing blijven echter onveranderd ons credo. Ik ben dan ook erg blij met de komst van Matthijs en Sebastiaan, waardoor wij dit kunnen blijven waarborgen.‘